i wanna push you around, well i will

jag är hos emelie jag nu. hon spelar like there's no tomorrow där borta
i sängen ;) och jag sitter cirkus 1½ meter ifrån och styr spotify och kikar på
hennes bilder. det är helmys, och fast att 94% bilderna kommer direkt från mig
så blir det ändå ett och annat "men aaawawaw den gången ja! :D"
vi har ätit, druckit den traditionella lidlmultivitaminen och väntar nu på
att marita i rummet over there ska bli färdigtittad med wallander så vi
kan ta över fåtöljerna med chokladpudding, dirty dancing2 (fjärde försöket nu
typ eheh) och smmme swit love. =)
"alltså jag skulle fan blåsa omkull fast det är vindstilla, tur jag kan hålla mig i dig"
kvällens komplimang, tänk den sedan på emeliansk vikamanshyttemål,
fnissar fortfarande lite sådära :] haha jaaa... skönsång till LOVE IS
WATCHING SOMEONE DIIIIIIE
fina death cab -> http://open.spotify.com/track/5xQmsJxfZCKRcb6XWzmuYj (=


"fan vad skönt och chilla...för det gör vi....ju....aldrig...haha" =)
det tar liksom inte stopp nångång, klart godkänt bevis på att vi har
gjort en hel del tillsammans = gött liv :D
tror det tog en timme och ladda upp bilder, nu ska jag vandra iväg
i dammare mansion, chokladpuddingen lär ju vara prima färdig "i skrivande stund" HEhh:P
PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0