morningstory!


godmorgon höstloviz!
jag och emelie har gjort en deal (skulle nästan säga pakt, det låter så robinson D: )
att inte vara ensamma, inte sitta och stirra, inte äta onödiga saker i brist på
nått att göra....vi ska hålla ihop, like peeeeas and carrots helt enkelt! =) och det
tycker jag väl att vi har gjort rätt bra, sambolivet är det trevliga livet. just nu
är jag morgonpigg (när hände det sist, klockan är inte tio, VAFAN HANNA...) och
jag drömde att jag käkade kakor innan jag vaknade, så starkt så jag
hade kaksmak i munnen när jag vaknade, tyckte jag. så random, ballerina med
hallonsmak, lovar det inte ens finns :D emelie ligger och vinkar/slumrar/svär över
att "tangentbordet låter fan mer än ett vitt vi hade från -96 typ ÅÅHÅghåhå")

ja, igår gjorde vi typ exakt inget alls, mat, film, levande liv, traska, hälsa på
katte, ta med katte hem och missa hela sleepy hollow, telefonguida självaste
onykterheten hela vägen till dörren, haha tror dom två senaste hänger ihop...;>
sen kollade vi på gamla skolkort, såhär i "när fan kommer skolkatalogen!?"-tider,
skrattade så vi avled åt eddes kort i tvåan/trean när en lärare tog saken i egna
händer och vattenkammade honom, det är lägga upp bild-klass på den nästan, maww :]

idag skulle vi kanske simma eller så? rykten har nått mig att vasahallen bjuder gratis
bubbelpool just en dag som denna, hänga på låset it is...:D

kanske äta....falukorvsmackefrukost nurå? eller krypa ner brevid emte igen.
valet är fritt, och mitt, och det är helt överbra med lov =)


















"hedemoras ansikte utåt"
det var pizza för 25kr på la gondola igår förresten (idag med? hoppashoppaaaas) OCH VI GICK FÖRBI :'(


Kommentarer
Postat av: karråhlina

menar du att man KAN äta någonting onödigt? :O

2009-10-28 @ 20:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0