heartbeats

med risk för att överbelasta gamle bloggis här
vill jag säga att det funkar att leva efter principen "vänta ut det,
rök ut det som det så behövs(och då menar jag inte cancervägen utan mer när man tänder
eld vid öppningarna till rävgryten så dom måste springa ut för att inte dö som det där som
gick på tv när man var liten med alla djuren som måste dra för skogen dör, är ni med? :D)"
hm, kom av mig lite nu. 

men.....iallfall, hur mycket man än vaknar med hopplöshet framför ögonen och
man vill upplösas och försvinna ett tag, så chilla ihjäl det. nu sprack molnen och
det blev höstlugn ute. allt är bra igen. sådär. =)

nu kan det vara dags att entra msn efter typppp tre timmar här
för jag "bara skulle slå på musik och städa till" mmm brukar låta så
dags att byta björnetröjan (=desperatajagorkarinte-tröjannr1) till nått
annat, sen ska jag med mamma till öb om ett tag :D

lutar mest åt promme med kattn först dock, höstsol på blekare kinder än nånsin,
allt bra. =)




samma lycka från två vinklar, inget vett på en fläck dom där
kvävande underbara varma dagarna i juni, borlänge blev allas våran
lekplats och finaste vän =)



hwb gick igenom ännu en besiktning idag, hahah
IN YOUR FACE lenne och ni andra tvivlare
säger jag och mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0