sweet child of....blond?

http://open.spotify.com/track/7DIYwW1y9lc8nxYyB0zeQq
igår förde jag ett 5sekunderssamtal med någon jag inte sett på
evigheters evigheter och inte pratat med på ännu längre, men
som ju faktiskt alltid varit en såndära som  har surrat omkring
nånstans i utkanten av medvetandet och varit med på midsomrar
och nyår och semestrar och allt vad jag ägnade min barndomsår till,
man blir sånna som vet mer om varann än man egentligen ens tänkt på,
och som inte heller spelar någon roll, man kan nicka och le på stan
ibland och ha tusen minnen ihop som aldrig kommer vara av intresse
för någon utom dom som var med. barndomsvänner, nostalgi. :]

vad heter det nu


jo
time flies? =)
haha, kan tillägga att dockan här närmast i bild hette buddha, han var kung!"


Kommentarer
Postat av: katte

vilken gräslig outfit jag har på den där bilden med dig mig och edde..... btw "penis" (internal joke, eller vad det heter)

2009-10-29 @ 14:51:17
Postat av: habbis

hahah, den historian ska få sitt alldeles egna inlägg en dag, det förtjänar den =)

2009-10-29 @ 15:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0