time to go gooo


den här tiden för precis ett år sedan, plus 12 timmar kanske var jag säker på att jag höll på att
dö, det var då vi bestämde oss för att tappa bort oss i gyntesboskogarna iförda
80-talskläder, vi vadade i snö upp till smalbenen, det var becksvart och vi
hade inte en aning om vilket håll som var hemåt... :D fint minne, emelie svor,
jag skrattade, det var halloween08 och våra fötter var fan inte fötter längre
när vi nådde toppen av draglägesbacken... =)

ikväll är det dags igen, som vanligt borde kläderna märkas med personsökare eller nått,
VAR ÄR MITT (emelies, fast det vet hon nog inte längre, eheheh) VITA LINNE!?!?! i do need it =(
det är nog dags att börja hets-smsa och se vad som händer, när man borde (men inte
kommer vara) färdig, packa, ja såntdära värt :P



"men jag är fan en säl här." :D
http://open.spotify.com/track/74QyUBwvASJy9pVfqho9gz
haha ska jag och emelie spåra ur ikväll så ska det vara till den... =)

jag gjorde ett fint fynd på stan inatt när jag och lisa hade campat i amandas säng
i trettiofyra år, plötsligt händer det va =) swit natt, igen. its a....keeper, helt klart (=

okej, hoppas ingen dör, slåss eller grinar ikväll. standardkraven från min sida!
nu....ska jag få mitt hår att se nyvaket ut. ;> kanske dumt att jag tvättade
det idag när det....eh...såg nyvaket ut....imorse. YYYYYYYYYYYYYYYYY säger jag, bingo.
men
äh
ja
puss(as)
ikväll
?
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0