you and me walk on walk on


  • jag vet numera exakt var mina "vinfin-ögon"-gener kommer från..... ;>
  • jag är ensam i hemmet om att gilla kolsyra nu för tiden, ovan känsla att finna en
    cola som har lika mycket innehåll kvar som senast man såg den.
  • spanjorerna tror fortfarande att vi kommer komma tillbaka till moraleja .
  • jag är vinterjacke-lös.
  • mina ögon producerade tårar helt på egen hand idag (inte konstgjorda vägen=
    sprutalökiögat-vägen ;>) när en kille sjöng solo på kattäs konsert, dog :D bright
    eyes tror jag bestämt den hette, den stora frågan är vilka som har gjort den :o
  • jag blir happy as a clam när det plingar och jag har mail, det betyder facebook och
    roligheter för mig, även fast det oftast är random som skriver till random om
    randomsaker man inte vet nått om, bara för man råkade gilla nån status här
    och där... men ändå :D
  • mamma har förvandlat en av emelies klänningar till tubtopp i tvätten IGEN, bryter ihop.
  • jag och min storebror har puffat/pokat varandra fram och tillbaka sen min dag 1 på facebook, känns numera som en obrytbar vana :D
<-a slice of lajs för henne har jag faktiskt inte träffat på hela långa helgen :o



och imorgon är det dags igen, the teenage battlefield också

kallat skola, och jag har noterat att enda gången vår klass är rörande överens om något

och faktiskt pratar sansat med varann är när lärarna

spårar ur och ger omöjliga prov och sånt. har knappt känt

sån sammanhållning nånsin på gymnasiet, som efter geografiprovet... ;>

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

oooooh, i miss you my friend! masssor.. ihelgen skulle jag vilja mysa! <3

2009-10-05 @ 19:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0