bakk off

tjusigt med att leva år tvåtusennio
är att vi har telefoner, mobiler, mail OCH (hör och häpna) penna och papper
till och med och därför inte BEHÖVER gå hem till varann hundra gånger om dagen......______!!111femtusenettor
gah. jag gör som issa planerar att göra med underbara vikbyn, gräver upp hela
huset och placerar det nån annanstans. för det här är  för nära och jag får kramp i
käkarna av att bita ihop dom i vägraprata-strejk nu.......snart. nej nu.
det är snett rätt åt helvete =<

jag måste rulla chokladbollar och ringa emte tror jag, vältra mig i självömkan
och få utlopp för känslorna svordoms-vägen, sen är allt bra igen. =)

dagen var så lugn, jag missade två lektioner +minestronesoppa pågrund av dålig
kommunikation (misscommunication aaaoooh :D) mellan mig och klockradion, men jag
skrev prov, hade facebooklektion och traskade hem igen. nu är äntligen
hela veckans alla stora ångestuppgifter klara och inlämnade, lagom till en ny vecka
nästa vecka med precis lika mycket....livet leker. eller...lever. iallafall. ;>


mysapril_09
:>



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0