något nytt något kentigt något lånat något blått..........


lägg dig ner och sov lillasyster.


kommentarer överflödiga. jag längtar till helgen, i vanlig måndagsordning....<:stjärnorna
var en besvikelse men svedjan bjöd på frisk nollgradig luft och fritt spelrum för
tankarna, alltid sweet. =) man borde inte gå raksträckan vid skönvik bort mot grusvägen
till grådö, haha förföljsemanin slår till för varje bil som verkar rulla 5 km/h bakom en,
fattar inte att det nästan blir trafikkaos där uppe...... men, jag är helskinnad, hemma och
aningens klarare i huvudet, som mina promenader (hittills) alltid har slutat :D
man borde inte heller bita på naglarna, och riva ner som sådär långt så man
vill tjuta som ett brandlarm så fort man nuddar något/kommer i kontakt med vatten, ajeee :<

känner på mig att hasse kommer
sätta deadline med ett nöjt lärar"detfixarvälni!"-flin för odysseén - a story of
all världens tråkighet snart........ säkert imorn. dags att se filmen, dags att skriva
dags att avlida av oinspiration. längtar som sagt till helg.. :]





Kommentarer
Postat av: katt

jag minns grusvägen mot grådö. jag minns en kväll när vi gick till grådö, blev erbjudna skjuts hem, men gick hem ändå. och sedan gick vi och åt äppelpaj. det var min livs längsta promenad :)

2009-10-06 @ 16:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0