familiar to millions

skulle den fyndiga människan som kommenterar så flitigt
kunna viska första bokstaven på namnet eller? skicka
ett vykort för jag undrar så :D


försökte sammanfatta helgen smidigt och kort, men insåg
att det skulle bli 70000 ord vilken ände jag än började i,
så låter bli. lördagen slutade.....haha något dramatiskt.
söndagen var nice, ris, chili och chill =)

har sett juno än gång till, har ätit ris+chili en gång till, har åkt till
avesta för att hämta hem emt+traska runt bland barnkläderna
på lindex och flina för mig själv en stund, med headset i,
INGEN frågar om man vill ha hjälp då, sån befrielse :D:D
(blev tröstköp i form av diadem+örhängen osv när alla jeans/jeansleggings
fladdrade som flaggor i vinden nere vid vristerna när man provade
ett par som inte hade midjestorlek sizezero x10000 typ........"super slim
legs"-begreppet håller liksom inte när man ser ut som en nyligen befriad
auswitchfånge nedanför knäna.) men vad gjorde det, fick ju ännu ett
diadem som ger hysterisk "blivit överkörd av ett tåg"-huvudvärk efter en timmes
användning!? =)


läste tintin nu ikväll, hahahha inte alldeles barnvänligt språk alla gånger.
inte ok skolbok vald av roffi ;>



http://open.spotify.com/track/4xD0amUoFYTN6PsYZ6Pfs9


















"slår skallen av dig!!!!!!"

Kommentarer
Postat av: katt

men det är ju jag har jag ju sagt -.-

2009-09-23 @ 08:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0