alla dagar blir igår


ögonblick jag skulle uppleva en gång till utan att tveka en sekund:











livet är så fint när det är fint. :>

dags att börja gå varv runt köksbordet och fråga om kvällsmaten, påbörja
uppsatser och städa upp den värsta misären på golvet!? om några veckor
(månader i min familjs tideräkning) är det rumbyten, jag och edde blir
in charge över hela övervåningen!
ska lära honom allt jag kan om hur
städning ska tas (=julstädning en gång om året) :D han kommer bli kung of nerskräpning.

igår sken solen och jag fick glädjespratt när skolkortet var över, åt kebab med emelie
och vandrade hedemora runt för oväntade möten och pratasamtidigtsommanskrattar-skratt
i höstsolen, awawawaw somnade gott vill jag lova =)

även denna vecka innehöll tyvärr en torsdag, vilket är idag, vilket var drygt på alla tänkbara
vis. men... torsdag följs av fredag, vilket brukar skänka lite mer lust att leva till folket :]


HAHA, glömda mappar i mitt vikmanshyttehjärta <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

borde vara idag inte igår

2009-09-24 @ 22:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0