bravader


ett dagen efter-nöje: se resultaten av min kameras äventyr i händerna på någon annan.
haha, frågetecknen klarnar :D

igår styrdes det visst plötslig husfest. visade sig även att det var mitt hus som var
huset i fråga. ;> värt, trevligt på alla vis, kaotiskt, en och annan oförklarlig handling (boll..? ;>)
lackade som vanligt ur med lisa och tog kort i mammas säng+på toaletten i fem minuter,
min lilla klick av älsklingar återförenades i ful macarenadans på köksgolvet i vanlig ordning,
patrik sotade tydligen skorstenen....eh....bra musik vald av årgång_90(.....) men ja
ingen kom bort och alla lever än, så länge alla var nöjda kan jag inte vara mycket annat. :}

fick "långväga" nattgäster + vanliga luffarna som lägger sig var än det finns plats. ;)
städandet gick som en dans när vi var många (TACK) och glatt traskade vi till
ica för att byta ut  gårdagens burk/flaskskörd mot "typ tiiiiio snowslush,
vi kommer bli stormrika!!!!". gick dock därifrån med en. lite missberäkning.... ;>

resten av dagen har spenderats mest sittande. ätit, inspekterat johans och elins lägenhet
("alltså, man borde flytta hemifrån oftare...." fan vad fin =) )
inhandlat godheter och bara myst sönder.

tack för 2½ dagars helg varje vecka, känns som en vinst att inte leva
på söndagsskoletiden med emil i lönneberga o co. behöver söndagar!!!!1


----------------------------------------------------------------> se förvirrad ut i bakgrunden=min grej!


fem dagars skolliv ahead. chickeybits imorn, sen måste vi hitta nytt att sukta efter.
mitt liv är lika planlöst som vanligt. väntar och längtar efter rumsbyten nu,
något att pyssla med i två dagar eller nått. :D

vinnare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0