nooooooooooooo time


det fantastiska fenomenet lockhorn,
en anledning att hata hur mammas och pappas
hårgener mixades på mig. enda fläcken
på hela mitt jättehuvud som begåvades med mammas ostyriga
rufs valde att placera sig snett ovanför höger
ögonbryn...... min plattång är chanslös, för den
kostade 99kr på rusta, snacka om att prioritera :D

emelie kom hit efter skolan, placerade henne
i soffan framför romantiskt amerikansk drama
a´la 1966 ("eh, jo... tror det fanns bilar 19...87...")
medan jag svängde ihop limekaka,
åt njöt myste pratade skrattade en sväng. =)
imorgon är det siljansnäs som gäller, tror
kycklingsalladen som skolan kommer bjuda på
ger mig motivation nog att upp dit! :>

har stöttat upp högtalarsladden med min spargris,
situationen är nog rätt ohållbar egentligen, men
jag kan iallafall lyssna på keanes ylande ångest
på så hög volym att det inte ens låter bra..... sitter
med björnetröjan för att inte dö, det blåser ute =
kört för våra pappersväggar. ska renskriva
sönder nu, måste få färdigt nått så det inte
blir halvfärdigmedalltjagorkarfaninte-svacka... ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0