in my mind, im moving mountains



<-
en av väldigt få anledningar att se fjorton suger från början till slut......... en annan är att
man ju får äta sött&surt-lösgodis för första gången på ett halvår (känns så) med lisa i ett rum
på öfre våningen av åvägen 7 medan man skrattar högt/hysterisk/hest åt obegriplig skånska,
pimp fight 3 och ångestframkallande, kassa skådespelare som har jeanskjol som slutar nedanför knäna.
har man nått så långt så spelar filmen inte så stor roll längre. =)

andningspaus.

den här veckan har varit lite utöver det vanliga. eller ja, vi drog till kopparbo i onsdags (?) för att åka
helt crazy linbana (eller så var den helt ocrazy) och ställa upp, använda samt diska ett
trianga/trainga,triangel!?-kök! makaronerna var himlen om man hade ketchup, och elina undkom
minsann inte vattenslangen när det var min tur att göra en insats i diskandet, haha blev happihippo :D
rätt trevlig dag =)









ja, hoppade på buss nummer 16 nåndag också, hamnade i vikmanshyttan och gjorde chokladbollar
med vana händer. =) sprang som en idiot på berget med mamma nån dag, isabelle bodde här nån natt, gjorde en insats för att även landsbygdens barn ska få avnjuta sovmorgon! fick hem fotobeställningen
nån av denna veckas dagar också. besvikelse. extrafilm toppar inga av mina listor......... :<

och idag så simmade jag och lisa i vasahallen. eller, simmandet fick väl 1/3 av tiden (som det brukar bli
när man "ska simma 80 längder och starta nytt liv!!!!1"
) medan "flyta runt på den fyrkantiga leksaken
och prata om värdsliga saker-andet" fick större uppmärksamhet. besökte dalälven för lite välförtjänt
mat efteråt, sen bar det ju som sagt av hit för fjorton suger. och ja, den suger. :)

lördag to come förresten:
min störstaste broder provar vingarna och flyger, flytten är ett faktum. =)
dessutom ska jag fylla på min mobil (hopplöst förälskad i gratis sms-funktionen..) <- viktigt,
sen framåt kvällen så har vi fått den stora äran att komma till blivande 18åringen emelie bortanför
matsbo+den gropiga grusvägen. får se vad som händer med oss -18åringar när det blir dags att
röra på sig, lutar åt att jag går till min soffa och avslutar kvällen graciöst framför bra film+glass.
RING OM NÅN VILL VARA MED!? =)


sunset beach vikmanshyttan, recept på välmående ;>



Kommentarer
Postat av: Anonym

me miss yoooooou

2009-09-19 @ 09:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0