kaffefrustrationen talar

bloggen, som jag helt ärligt börjar tro att gud himself skriver,
uppdaterar aldrig. aldrig........ som takfönstret man kikar på folks
liv genom stängs och går i baklås. innan man hinner dra undan fingrarna.


jag har designat ett nytt "infoga horisontell skiljelinje"-streck........;>
kan tänkas föra tankarna till en viss j.b som sjunger om ett visst sötningsmedel.
kan nån bara knäcka låtraden jag syftar på, VERS 2 RAD 6 :D:D

jag sitter och gör rebusar med mig själv halv ett.
kaffe är nog inte så bra för mig.

STRECK IGEN

http://open.spotify.com/track/5B8NzZPIvsodYU0qsZzIJK
den kräver egentligen ett
mycket högtidligare tillfälle att tipsa om,
men högtidliga tillfällen passerar inte alltför
ofta i mitt liv, så där dök den alltså upp. <:
drunknar i den. ska tapetsera mitt nya rum
med texten.
kanske. ska kanske nöja mig med
att lyssna på den så många gånger till att den
ekar i huvudet och jag får somna med den. :]

idag gick jag mot mina egna principer. i panik och krig är allt tillåtet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

i en värld av idioter står han först i kön ;>

2009-10-01 @ 21:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0