spotless mind of mine

jag har gått runt och skrivit en sånhär lista i huvudet i evighet.......
1. jag går alltid runt och svarar på listor i huvudet
2. jag freakar när någon måste ruska om i godispåsen i en kvart innan man kan
ta nått, måste vara när sura godisar med salt på möter papperspåsen i ett fraskras
som bara värker i öronen på mig......... :<
3. jag känner mig dryg ca 600 gånger per dag skulle jag tro.
4. jag tiger ihjäl saker hellre än att jag tar upp och reder ut det.
5. jag svankar som en anka på en planka när jag går, kunde jag göra något åt det så skulle jag.
6. jag klarar inte av långsinthet, inte heller folk som inte tål andras framgång/lycka/whatever som är bra
7. självdistans, humor och ironi är hot stuff =)
8. jag har aldrig ägt det perfekta paret jeans.
9. jag älskar citat, jag älskar när folk säger klockrena saker utan att förstå det.
10. jag hatar mig själv när jag inte ger folk en chans.

http://open.spotify.com/track/5xoUgPXbMNUmoHU0Enwtwq

moving on to better things, moving on till sängen.
imorgon är det skolkort, och jag är dömd till att ha blåa kratrar under ögonen,
två blonda lock-horn på varsin sidan av tinningarna och "en randomtröja" ;>


förra vintern-chill i emelies säng i väntan på att hennes "speltid" skulle
rinna ut + kattapan, humorn slog i taket ehHe =)

HEJDÅ.
sömnbrist


Kommentarer
Postat av: okänd

tack för du förgyller min vardag hanna! :D

2009-09-23 @ 13:36:40
Postat av: Anonym

vadå ruska om godispåsen? vem gör sånt? ;>

2009-09-24 @ 20:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0