mitt i allt

fin lördag, so far so good. =)
jag vandrat svedjan runt i höstsolen, inhandlat mig ett "telia100krtack!" (=VILL HA SMS)
och nu lyssnar jag på jimmy som käkar världen, själv käkar jag
den klassiska knäckemackan med för mycket smör och grillkrydda, kan aldrig bli för mycket av det :D

skulle inte någon kunna komma på en svensk motsvarighet till engelskans face it förresten?
får bara inte till det =)

jag
får
liksom
ingen
ordning

mitt
liv

'
ser med lite nya ögon
på winnerbäck nuförtiden.
förut förknippade jag honom endast
med wienerbröd(!?) och inget annat, nu
börjar jag se artist i honom =)


om några timmar är det dags för det vanliga
lördagsdilemmat; vad fan ska man ha på sig?
tills dess ska jag njuta i mys, trixa lite med
födelsdagsprojekt till 30e och kanske laga efterrätts-mat
till knäckemackorna?

well, time will tell me well..............tungvrickare! ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0