oooh baby please dont go


hahah vad jag gillade den här reklamen när den gick :]

skolan var inte värd, inte förän vi fick hitta på pelle13år som snattade på
samhällskunskapen. all verklighetsuppfattning slängdes åt sidan och jag, elina
och johanna gav fantasin vingar :D för att klara pluggeftermiddan som
väntade så balanserade jag och katt våra bokfyllde väskor på cykeln ner
till lidl för att inhandla livsnödvändigheter!
blondinbella lär ju ha gjort
mörk choklad till det ultimataste plugg-godiset ever, och det funkade nog kanske lite,
jag fick massor gjort, så imorn när de enda två lektionerna vi har är avklarade
så ska jag CHILLA. :}

insåg även idag att jag och edde borde börja samåka till skolan, han bakom styret,
jag på pakethållaren.... ;> ska sätta planen i verket så fort vi börjar samtidigt!



livet är bra mysigt. [:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0