every end has a start


"rod stewartmusik?"

jag har nog inte varit ensam sen fredags. eftermiddag. :]
och det finns inget negativt i det, lämnar liksom inte så mycket
tid över till självömkan och tröstätning. ;> (fast ätning blir
det ju förstås ändå, men kanske lite mer åt glädjeätningshållet)
eh haha anyway..... båda kvällarna den här helgen var
spenderats hos felix med en hög folk, känns mest som en
felixhelg med pauser för att gå hem och sova, äta och
kika på vasalideninvigning, med emelies pappa i spetsen
för kommunlaget och allt, snacka om att ligga på topp ;)

i fredags var det alltså film med några stycken, på lördagen
var det  fest med betydligt fler. jag var nykter, vilket
fortfarande känns som en lika bra idé som det kändes som
igår, mådåligt-söndagar är inte ett pris värt att betala när
det handlar om den helgen då hotellet öppnar=ingenstans
att ta vägen efter klockan elva.
men ja, helt ok, allt var o_k,
http://www.youtube.com/watch?v=t90dFkM9acg spelades, den
är så oparty men vad gjorde det. jag föll, fan vad bra låt. =)


efter några timmar kändes det helrätt att ta åsgatanvägen ner
till donkis, där utbyttes roliga historier om sånahär situationer när
man hellre överväger att skylla på nån annan än erkänna sanningen
,
hahha tror jag skrattade så syret i hjärnan tog slut, hä snurrade till :P
sen var det dags att vara gangsters i tunneln innan jag fick med mig
tre sovgäster hem, vi snaskade blåbärspaj och fortsatte på andra
säsongen av true blood, total njutning. =) när vi vaknade till liv
var det en sovgäst mindre, men. desto mer frukost till oss :D

nu blev det ju blå himmel och allt, måste. gå. ut. nu. svedjanpromenad
lockar så galet! lite ny musik kanske, leta på headsetet måste jag också.
och imorn börjar skolvecka tre? fyra? förvirrad =( haha, prickade isabelle
med deodoranten i huvet imorse också, c L u Ms Y y Y y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0