leka med ord

vad som händer:
svidiga tröttögonlock, lila myströja ärvd av lisa, håkan. :]

vad som borde hända:
franska, matte, allmänn uppryckning.

vad som är mindre dåligt:
mamma fick bort allt tuggummi från mina jeansleggings, VIKTIGT =)

vad som är mindre bra:
solen har lyst med sin frånvaro sen vi kom hem från skåne, typ.

vad som sagts i telefon idag:
"om jag låter sådär nu så betyder inte det att jag är sur,
jag orkar bara inte prata med inlevelse
."

vilken låttext som repeatar och vänder sig inniiii mig:
he smiles politely back at you
you stare politely right on through

vad jag inte (till skillnad mot resten av världen) förstår:
farmville, maffiawars.

vad skolan bjuder på imorgon:
spagetticompletti och cutfärssås, lyckan är fan gjord :D

vad som är nytt, rätt gräsligt och mycket underbart:

vad jag bryr mig om nu:
är att få ut dig ur skallen och aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0