i swear this right here is history in the making man

headern kändes inte rätt i tiden helt enkelt.
jag gav mig på "do not alter these if you don't know what you're doing"-delarna,
kan medge att jag nog är en av dom som nog kanske inte borde få röra sånt......
kaoset är ett faktum :>  ska dock försöka att inte lämna över fixeriandet till kattis
(som varje gång), utan spread my wings and tryyyyyyyyyyyyy. (som jag tänker varje gång)
slog just omkull ljummen ramlösa över/i tangentbordet i min iver att hitta perfekta färgen.
lite fail på tisdagskvällen SOM EGENTLIGEN BORDE INNEHÅLLA ALLT ANNAT ÄN KODMALLAROSVOSVSVV..... aggression. förstår inte franskan, förstår inte varför onsdag är den röda dagen på spotifyreklamen!?! (emt ljuger, im telling you) förstår inte vitsen med jultidningsförsäljare i september (igår skrek barn med jultidningar i högsta hugg efter mig när jag cyklade, kändes riskabelt att stanna.) och förstår inte var timmarna tar vägen, förstår heller inte eddes hangup på keep you much longer, och föstår inte att den som byggde vårat hus inte ljudisolerade väggarna.......... jag dampar, alltså lever jag. :D

veckans guld måste på tal om inget gå till elina
brutal ärlighet måste ju vara både människans största hjälte och värsta fiende, hahaha och så bra framfört :]

http://open.spotify.com/track/64BBu6aTdivfh2OrpDlWQS
smälter frosten i vem som helst. we are more then we are......
...WE ARE ONE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0