falun !



kvällen var helt utanför ramarna för vad som kan klassas som normalt beteende,
hur stillsamma nu bilderna än ser ut. antar att det var mellan
korttagningarna (med w660ikamera <3) som cpstördheten flödade fritt. ;>

det var udda möten med skönt folk, skönt på det viset
att ingen minns idag vad jag heter eller vad vi pratade om. :d det var
hanna &marita som vi delade en fin toastund med, det var erik som
var som en faluversion av tom, gormade och härjade och var helt härlig! det fanns en "gadget-haha-nånting"
som inte kunde hålla gå-tempot uppe, det var random med krulligt hår
som tjatade om spya hela kvällen, det var dani_94 som ville ha bloggbildrrrr!!! så var det
förstås josefine som bodde där, josefine som inte bodde där och icke att
förglömma, johan, som var bitter, nykter och där för att
vakta sin bratlillebror som "vinglade runt och var missförstådd" ;>
OCH en sjuk blandning mellan två hemliz-hedemorabor, fast i en och samma kille!
dog när jag såg han :D
och världen var förstås liten, när hedemora nämndes räknades snabbt
hela våran "cs-elit" upp, haha fick höra både det ena och det andra namnet....... ;>
men
allt var kul, falun är stort, avstånden är längre, jag borde fråntas min mobiltelefon så
fort någon viskar "fest", idag mådde jag/vi nåt så åt helvete,
OCH emt the freakin skämt är bland det finaste jag har! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0