tagga till då

övningskörning är inte painkiller
och humörhöjande och löjligt enkel underhållning längre
jag blir aggressiv oförsiktig gråtfärdig numera
inte ens det är kul.
inget hänger ihop
ändå hänger allt ihop
allt hänger på en sak.
att inte kunna vara med och inte kunna vara utan
=höjden av hopplöshet.

det är tio månader tills man kan ligga med näsan i gröngräset och andas in sommar igen.
bit i det, höstoptimister.

jag har flyttat om nu. öppen golvyta fördubblades, nu kan man säkert ha dubbelt så
många madrasser på golvet, vilket betyder dubblet så många nattgäster½!!!! thats
litegrann greäat! :)

och för att ännu en gång i detta något förvirrade inlägg byta ämne så vill jag tala om att jag
smsar med min exklasskamrat och bästa vän lisa hedin. hon talar vett i mig. henne
tycker jag om. :> "varför kan du aldrig vara dum när man ska!!?" jag vet inte.

ångest är att se tiden gå.









art.

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaaaaaaaaw, ett stor behov av kram! <3333333

2009-09-03 @ 20:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0