BUS

bäst:
säga "ah men vänta, jag ska bara gå på toa." och sen gå och
sätta sig vid datorn. <3



emelie fattade galoppen ganska snabbt, hon hämtade ner mig. :<
vi gick på promenad och satt vid fyrklövern, frös
och talade om viktiga, verkliga, vettiga saker som lämpar sig
fint att dela med nån man litar på. FINT DE. :>
sen gick vi hem och konstaterade att elle i legally blonde
egentligen är rätt olagligt mycket blond, och nu
tittar emtus på prins-film i min säng. jag tittar på
helgbilder och försöker låt bli och klia på såris.
SLUTA SVIDA OCH SE ÄCKLIG UT DÅÅÅÅÅÅÅÅÅå!!!
(08:00 imorgon: hänga på vårdcentralens telefonväxel. viktigt.)

annars, födelsedagsfika imorgon, om inte farbror doktorn
säger att jag har svinkoppor. fast, det kommer jag ju
ändå inte erkänna förän dom har varit här, dessutom
har jag nog redan smittat hela min omgivning redan. :D


en lördagsbild. den största frågan lyder som följer: vem fan betalade? :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahah, Issa betalade :D men inte alla dom där:p

2010-04-06 @ 11:27:12
URL: http://sofieolenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0