"ciderkaraktär" my ass


jaaaaaa-ha. här sitter jag och leker med döden. klockan är ett, jag har tokäckligt hår
som jag inte orkar gå ner och tvätta, för då kommer det ta hundra år att få det torrt.
alternativet är att göra det som lockar, somna, och gå upp tidigt och tvätta det. fast risken
är lika stor att jag försover mig ändå, eftersom klockan redan är cpmycket, och jag sitter
och bloggar!!?!? jag kommer vakna åtta, få panik och gå till skolan och bli kallad äckel av
den kära, söta, rara umgängeskretsen.......... hehehhEHh. alltså, att leka med döden. kommer
jag ta mig upp i tid, eller inte?!

fortsättning i nästa episod av....EXPEDITION ROBINSON.
(kommer väl troligen gå åt helvete, får sitta själv i matsalen typ. hahah åh.)

jag har nattlig kladdkaka och ica's "pärondryck" (störtlöjligt att den inte bara kan få heta cider.)
jag hittade minsann ett helt lager med såna i skafferiet efter mitt kolsyreabstinens-inlägg när det nu var,
tre stycken, alla öppnade, med kanske ett glas taget i varje. det var från mammas körfika eller
liknande. och dom säger att "vi barn" borde göra slut på det gamla innan vi öppnar en ny? :]



skrattade högt åt den här när jag rotade lite i arkiven idag, hahah. johans 20-årsfest. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

neee halloween väl? :O

2010-04-26 @ 16:52:12
Postat av: fel av mig!

vaken tjej! :> halloween 08, såklart.

2010-04-27 @ 19:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0