CRÄJVINGS:


oh snap, oh crap, klap snap crap JAG DRAR, JAG BEHÖVER VAD I HELA VÄRLDEN SOM HELST, SOM INNEHÅLLER KOLSYRA!!!!! pour me a heavy dose of körkort, för snart stänger statoil och jag är helt instabilt assugen på cola, champis (i glasflaska när mormor fortfarande bodde i huset, blommig vaxduk och chackkakor. ooohow. :]) eller trocadero eller sprite eller nästan till och med ica's tropiska frukter. fast bara nästan. :D den smakar fan i mig bara som vingliga lördagkvällar i nås. jag antar att det bara återstår att gilla läget, och blanda saft istället. göra franskan, somna under böckerna. BOOOON GIORNOOO!






Kommentarer
Postat av: L

GILLAR'T!

2010-04-22 @ 23:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0