edde, tunna väggar & huvudvärken


ska inte syskon födas med åtminstonde nån musikgen som låter lite, lite lika iallafall?
någon av oss är garanterat adopterad. vi borde lämna tillbaka edde till adoptionsbyrån. eller bygga ljudisolerade väggar.

NU ska JAG ut. tänkte mysa i solnedgången vid brunnsjön, men det tåget verkar liksom redan ha gått. jag får väl mysa i aprilkvällsmörker istället. med skinnjackan, fyndjackan. jackan utan dragkedja, som knäpps med 6 knappar. har jag haft jackan en vecka? det sitter 2 knappar kvar nu. hög kvalité a la hedemora stadsshopping. :<


Kommentarer
Postat av: Linis

haha jag blev den musikaliska i familjen så man ska väll vara glad för det =).

2010-04-12 @ 20:06:17
URL: http://paulinelinis.blogg.se/
Postat av: Anonym

det tycker nog tyvärr både han och jag att vi blev.... tyvärr. :>

2010-04-12 @ 20:07:06
Postat av: Irina

Fin blogg! Ska vi följa varann med bloglovin?? Ha en fortsatt trevlig dag! <|:oD

2010-04-12 @ 20:39:17
URL: http://ikbs.blogg.se/
Postat av: kattve

det är väl du som avviker i musiksmak...? tänkte bara att johan och edde lyssnar på samma musik ;)

2010-04-12 @ 22:30:19
Postat av: Anonym

DÅ ÄR VÄL JAG ADOPTERAD DÅ. spännande. :D

2010-04-13 @ 00:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0