gold lion






making plans and knock, knock, knock on wood.




Kommentarer
Postat av: karolaj

lider med er, kan jag lova :(

2010-04-19 @ 16:21:09
Postat av: hanna

lider med alla som drabbas (inklusive mig själv, haha.) av det här. skulle inte du också ut och åka? :) isåfall är det lidande right back at yaaaahaaa.

2010-04-19 @ 21:36:36
Postat av: kakaroro

ska ut och åka i sommar, och vi får hoppas askan dragit över tills dess... inget förvånar mig längre haha. har nog sagt "dendär jävla askan" minst ett dussin gånger i veckan, kan tänka mig hur många gånger du/ni sagt orden =(

2010-04-23 @ 16:31:45
Postat av: hå.be

haha jovisst, kombinationen aska + en hel massa fula svordomar har härjat fritt i klassrummen senaste veckorna. :D fast vi gav ju upp till slut, och omplanerade till september! bara att hoppas till sommaren, då ska det väl vara lugnt. :) fast som du säger, så förvånar inget, hinner säkerligen smälla en till vulkan innan dess...

2010-04-27 @ 20:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0