lika så....





...är det vår, när minimala aprilmoln precis täcker solen. och när man går
och går och går så man får skavsår, i både fötter och öron. aldrig har nog
ipoden använts så flitigt som den här helgen. :)

i fredags huvudräknade jag och katte oss igenom tre periodpauser med
totalt kaos i cafeterian, förklarade för en mycket näpen (haha, sagoboksordet)
liten pojke att man tyvärr måste ha pengar om man ska få köpa chips, och jag
tror att budskapet kanske gick fram efter... 5 provsmakningar? :D toksöt iallafall,
barnhundögon kan tänja på gränser nåt så åt pipsvängen. sen rusade vi över till
aulan, vi hann se great garb och dom borde finnas på spotify. END OF ITTTT.
det bjöds på finmat hos den dahlströmska familjen (nyårsmat nästan, exstas!)
och jag fick mig en redig lektion i bifftillagning.  vi hälsade på gustav sen också,
han bjöd på cola och anledningar att skratta tills man hostade ihjäl sig. :]

igår kändes saker och ting som våren förra året, jag åt knäckemackor med grillkrydda,
satt i en busskur och väntade på lisa i åratal, vi gick till ica, vi bestämde (och avstyrde)
majskolvsgrillning, och såg sedan på larvig kärleksfilm med benen i konstiga vinklar
för att båda skulle få plats i soffan. som sagt, som en april 2009. läste ut teoriboken i solen
också, och efter körlektionen på måndag hoppas jag att hasse är lika inställd som mig på att
faktiskt boka saker och ting. SPÄNNANDE. :D


idag spelar sanna match här i hedemora. jag ska vara stöttande storkusin (den 9 månader
äldre storkusinen. dream big!) och följa med pappa och titta. vägrar frysa, vinterjackan och jag!?!




så. nu behöver ingen annan testa. chokladbollssmet och elvisp funkar INTE.



Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha trodde att du hade provat och göra chokladbollespätt, såg nästan ut som det =)

2010-04-28 @ 22:16:52
Postat av: hantoz

hahah, men det blev ju nästan det också! fick loss det till slut, men jag fick bråka och banka en stund med visparna! :>



2010-05-02 @ 22:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0