moment 22 hits the ground


det är jobbigt med natthunger. man är lika hungrig/sugen som man är trött,
och man kommer omöjligt kunna somna förän man stillat matbehovet,
men inte heller orka gå ner och göra något, för man är så trött?!

just de ekvationerna talar jag och emelie om just nu, och vi vill i hemlighet
lika mycket att den andra ska gå ner och fixa något. fick jag bestämma
skulle jag tugga på något nu, som var en korsning mellan kinderägg,
kyckling med sweetchili och jordgubbar. eller thai. eller tacos.
eller bara vad som helst som är ätbart, skulle jag plötsligt kunna sträcka
mig till. varm choklad. håååwååhåhw. :*'**


en fredag/lördagkväll från förra årets april, när
en simpel tallrik med makaroner och ketchup
lugnade ner lite... upprörda nerver. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0