Quelqu'un qui m'a dit


On me dit que nos vies ne valent pas grand chose,
Elles passent en un instant comme fanent les roses.
On me dit que le temps qui glisse est un salaud que de nos chagrins il s'en fait des manteaux pourtant quelqu'un m'a dit

Que tu m'aimais encore,
C'est quelqu'un qui m'a dit que tu m'aimais encore.
Serais ce possible alors


med reservation för att jag inte har en jävla aning om vad det betyder,
men fint låter det. :] carla bruni, hon som fångade både den franska presidenten
och mitt och kattes hjärta lite halvt, när roffelito spelade finmusik för oss på en
franskalektion en gång i tiden! "succéfull" människa! (och hollywoodfruarna gjorde det igen....)

äta mammas korvstroganoff, sen somna, asdjupt (kom på hur många gånger jag använder ordet as igår förresten, asmycket, asbra, asont, aslite, när mamma började härma mig. låter säkert lika tattigt när jag säger det som när hon sa det. hoppas inte.) och vara tacksam för sovmorgon, samt mysigt sällskap där mitt bland kuddar och vrålande alarmsignaler. torsdag och bra saker. valborg ordnat. kan sova lugnt. :)


!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0