det välfyllda bokstavsskafferiet


hur man verkligen tokimponerar på mig:
man använder ord som jag inte använder. det är seriöst världens bästa, när någon slänger ur sig ett ord (eller gärna flera i följd) som bara känns.... "YES, bra ord, bra ord." :D:D:D:D vardagslyckan. :D



13 april var väl ändå en väldigt bra dag. sovmorgon, lektionsfniss, teoriplugg, solstek på skinnjackan,
traska till idrott iklädd endast t-shirt (OCH byxor då. kunde lätt skippat dom.) jobbiga saker
som projektarbete-ångest trycker vi ner i skorna, tills nästa tisdag.  det som inte rör mig
idag, kan inte heller döda mig....idag? :D



hant + mirkz + april07. redan då förälskade mot alla odds :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0