och hunde slickade då sin nos, han tänkte nog av gullfjun göra mos :(


optimisten inom mig faller i samma takt som askflingor över sverige inatt. (poet!)
ofta i min rosa kofta, att planet vi ska sitta i kommer lyfta på söndag. :<< just
nu verkar det inte finnas en chans i helvete, men vad kan vi göra? vi får hoppas på
50/50-planen som vi uppfann idag, i ivriga diskussioner om hur vi skulle ta oss till diverse
länder som våra språkgrupper ska åka till. på-egen-risk-plan som lyfter ändå,
rätt upp i askmolnen, med 50% chans att klara sig, och därför med lika många
procents chans att krascha och dö. ryanair kanske har en öppen linje för
förslag!? :D let's ring it!

jag har bakat och ätit pizza med mamma, munkedde (haha, frillan var också
ett hett ämne runt bordet. vafan!? :D) berättade roliga saker vid matbordet
och jag frustade skinka och paprika överallt för han berättar sig så roligt.
mysigt, och liksom på tiden. :]

nu ska jag gå till kattimar. hon kanske har något klokt att dela med sig av.
annars kan man bara ligga och "bara blunda lite..." i sängen ( =sova) och
sen gå hem, i kentdvala.

världens djupaste låt.



novembrisk leopardkatt; sällsynt, vindrickande och fridlyst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0