sunset Hedemora


ingen förstår sig riktigt på någon annan. och det är nog meningen.
för då skulle man kunna mötas halvvägs, deala och komma överens.
men hur kul är det? dramatik är en av jordens fyra stöttepelare.

vad skulle vi väl annars göra?





jag bönar och ber om vikbynmys nästa helg!?!?!?+!
intresseanmälan i kommentarsfältet, TACK FÖR DIN MEDVERKAN PUSS. :]

nu ska jag iallafall gå ut. föll på mållinjen och tvingades äta potatisgratäng precis
när jag skulle fly hemmet. mat smakar aldrig mat på söndagar, det smakar
ju bara tvång. för söndagar haft oftast spenderats med godisråtteri på rummet
hela förmiddagen, därför förknippar jag söndagsmiddag med att pina i sig
mat, fast det fortfarande nästan sitter godis/chips kvar i halsnnnn. himlen
är fin som orörd vattenyta i augusti, och jag börjar känna mig lite mer
tillfreds med världen. jag saknar nog emelie. livsviktigt inslag i vardagen.
saknar nog allt och alla egentligen, speciellt barcelona som jag aldrig har besökt.
WE COULD'VE BEEN ALMOST LOOOOOOVERS, barcelona och jag!
(barcelonatjatet har just nu ingen ände, och frustrationen blir tiodubbel när det inte finns några mänskliga faktorer att lägga all skuld på. flygbolagschefer om i världen skrattar nog sina kostymklädda kroppar lyckliga över att hänvisa till 'force majeure' i detta nu!!!)

nu får jag bli almost lover med solnedgång över brunnsjön, det är ju också glamour.





(hahah, kom på när jag stod och brottades/försökte mörda pizzadegen med en kavel i fredags att jag alltid har sett ordet "hilarious" som ett hyllningsord till hilary clinton, eller liksom att hon har sagt/gjort något verkligen asroligt nångång, så det liksom bara blev...hilarious? :D)



Kommentarer
Postat av: Anonym

i wuss thinkin' more like, umm, stockholmsmys?

2010-04-18 @ 20:53:56
Postat av: Anonym

inget djurhem tack, jag dör då.

2010-04-18 @ 23:26:53
Postat av: (h)annanas

POSITIVT TÄNKANDE MINA DAMER. :<

2010-04-19 @ 06:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0