foxtrot


vad är det för tvångstankefasoner som gör att varje gång man upptäcker ett yttepytteminilitet hål i sin tröja eller strumpa (de brukar vara favoriterna.) så dras dras fingrarna omedvetet dit stup i kvarten, dra loss en tråd.... dra lite till... ''oj, jag måste jämna till kanten'', dra i några fler trådar, pilla lite till... *RIITCHHHH* "ojdå..." och vips så har hålet blivit arton gånger större, plagget är helt oanvändbart, och platsar bäst i soptunnan (när man har accepterat att den strumpan aldrig kommer sitta på min fot igen.) eller längst in i garderoben (förnekelsen. "det är ju bara att laga. nångång.") :D

har jag någon glutenallergisk läsare förresten? risken är minimal, men vet ni något om havregryn, räknas det som ätbart/icke ätbart för glutenallergiker? vi ska franskafika imorgon, och jag vill inte orsaka dödsfall. :D (eller annat lidande förövrigt, har ingen koll på bieffekterna. nån kanske har koll på dom med?!!)

konstig dag. uppiggande, världsbästa tjejer. mammafri natt = pommes och bea till kvällsmat. fredag imorgon. himlen agerar femåring och gråter. pulsade närapå i snöstorm imorse. förstår dock inte att hela landet går i landschock och startar facebook-grupper som om det vore helt extremsällsynt att det snöar 22 april. när edde fyllde 1 år var det 1 dm snö på marken. han fyller i mitten av maj. =)




g u l l e g u l l. tandlös madame till höger i bild, KOM TILL MIG.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0