friskus, nästan


en vecka som verkligen har gett något. teorin lossnar, projektarbetesplaner växer (ÄNTLIGEN)
som maskrosor i hjärnkontoret, saker hänger plötsligt ihop som de aldrig gjort förut,
jag och kattve fångades upp på väg ut från bowlingen på sista lektionen, och placerades
bakom disken i vasahallens cafeteria, igen. jag kan inte säga nej, och det är mysigt där. :)
vi kände oss som hårt arbetande kvinnor efteråt, och firade med varsin mr. mc flurry.


jag släpar, uppskattningsvis, runt på hälften av mitt skåps innehåll, I MIN VÄSKA, just nu.
axelremmen lever farligt, och den väntade chillveckan som planerades för de som skulle
stanna hemma när vi skulle åka till spanien (men inte gjorde....häh nämnde jag det eller!?!?!?)
har vi inte sett skymten av. har inte heller sett skymten av mobilsladden på säkert en halvårs-
period om inte mer, och jag kan därför inte lägga upp en vårig bild på en glad katt posandes
med två daim/smartiesglassar + hårt intjänade pengar. 3 dagar i rad, av väldigt väl värt levande. :]

den sammanfattade kärlekshistorian, lyssnarå! (mest på dominos och crystal visons!) 




bilderna är allt annat än mina egna, men exakt lika minnesväckande.
april kommer nog bara innebära spanien, typ... resten av våra liv? =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0