DANSA HJÄRNBALETT:




1. ingen kan vara speciell om alla är speciella, och där kommer jag in i bilden. vanlig och helt slumpmässig, den där kontrasten som behövs för att personen brevid ska få sticka ut. och det är ju okej för mig.

2. ifall jag uppsökte en doktor och tiggde om att få klaustrofobi bekräftat på papper, så är jag ganska säker på att han gladeligen skulle krafsa ner en 9:a av 10, om en sådan skala fanns. åka hiss är otänkbart, och små, fönsterlösa rum med låst dörr orsakar vild galopp i bröstkorgen, nålstick efter hela ryggraden och en väldig massa instruktioner till människorna utanför att de har min fulla tillåtelse att ringa 112 om dörren går i baklås. haha, hindren i vardagen. ibland.

3. jag skrattar konstigt, går fult, springer ännu fulare, rodnar åt konstiga saker, gråter inte när man borde, äter obalanserat, pratar vid fel tillfällen, är klumpig, långbent och obotligt ljushårig. jag är med andra ord 18 år, och med andra ord helt normal.

4. jag fixar inte när folk beskriver någon som 'äh, vet inte, nån random' fast de är fullt på det klara med vem de pratar om. det kommer varken att höja dig, eller sänka den andra.

5. jag har en kronisk klump i magen, som inte kommer försvinna förän jag tar mitt körkort. jag har satt en helt oförklarlig deadline till sommaren, som bara kommer virra till det, och leda till en överkörd katt eller liknande på självaste uppkörningen. asså, vafan. :<

6. jag beundrar både vänskap och förhållanden som håller hela livet. och jag börjar misstänka mer och mer att den hemliga ingrediensen är att helt enkelt skita i vad den andra tycker, så mycket som möjligt? diskussion efterlyses. :D

7. jag tycker att jackie greene är ett geni, men inte så vidare värst stilig är han väl inte. fast satt han på min sängkant varje kväll (med lampan släckt) och spelade finmusik för mig så skulle vi ju inte ha några problem med kärleken.  (och nej, snälla. sök nu inte på jackie greene på spotify, lyssna inte på den översta låten, för att sedan döma ut honom totalt. för första låten suger. :D
prova här istället!)

8. det finns inget som är mer roligt, än någon som inte alls gick in för att vara det, men som blev rolig ändå.

9. jag vet inte vad jag vill göra sen. jag vet däremot att jag aldrig vill göra något jag inte vill. (okej?)

10. om vårpromenader med smältsnö, med tygskor på fötterna och musik i öronen vore en religiös åskådning, så vore det min religiösa åskådning.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0