<3


"..men lisa har match och kattis har match och issa har match och....."
"...MEN DÅ HAR JAG OCKSÅ MATCH.."

"då ska vi FAAAN dra till vikmanshyttan och sitta på folkantaket
och ringa tom och fråga om han vill följa efter oss."

"jag kanske, KANSKE har bil hela kvällen då! då kan vi göra vad du vill!"
"då ska vi festa, i bilen, isåfall!"
"...."

jag pratade/skrattade nyss i telefon och blev sådär löjligt till mig som jag blir när jag pratar med emtus. räknar man ihop mängden information som vi får ut av det som sägs, med tanke på hur många ord vi faktiskt är uppe i, så skulle... det inte bli så... informativt ändå. :D jag har iallafall raggat en eventuell inhoppare till lördagsmorgonens slavarbete. smilin' next to operah and the queeeen!



in action!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0