weeping willows, wooooh-ooohh!


nu blev det en sån där stilla söndageftermiddag när den enda varelsen som andas här i huset är jag, när mitt sug efter en liten mjukistuss till innekanin som krafsar runt och kapar sladdar växer sig ett snäpp starkare. såna knäpinfall brukar dock lossna och försvinna rätt rejält när jag spontan-sover-över hos någon eller är ute från morgon till kväll, rätt glad över att inte ha något speciellt där hemma som kräver varesig omtanke eller morötter. men just idag vore det guld och gröna skogar med en liten fyrbent varelse som nosar på allt och som man kan nosa på. ÅH KANINBÄBISAR JAG DÖR NU! men. ja. nyss gjorde jag dagens enda kraftansträngning och hämtade min väska från förfesthuset, resten av dagen ska jag ligga i sängen, sukta efter asgod juice som fanns i pålsbenning förut en gång, låtsas plugga matte och troligen somna innan det blir mörkt! min telefon är där jag är, var god slå en pling för allmänt skvaller och delat sötsug. :)




bilder helt utanför sammanhanget. vi chillade på p&l. helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0