"riverside mother.... cykel, dyryryryryryyy!"


okej. det första jag känner är extrembehovet att borsta tänderna i 45 minuter, minst. sen känner jag med fingrarna över ett rött fett streck på knäet, ett rätt skarpt minne av mig, emelie, en vält cykel och en pysande schweppes-flaska mitt på en kolsvart väg halvvägs till stan. men mycket tydligare än det, så känner jag mer och mer att gårdagskvällen seglar upp till en solklar topp-3-kväll. vilt snurrande och tryggt invant. hur fint? :] jag befann mig i skedposition hemma i sängen vid 4 inatt, klockan 7 ringde 3 olika klockor (i mitt huvud kändes det som kyrkklockor 1 meter från örat....) för det älskade pojksällskapet skulle ut och åka tåg. själv somnade jag om och vaknade betydligt senare, smsade den vanliga "hoppas-alla-lever"-rundan, fnissade åt lite kamerakort och började planera för eventuell storslagen frukost. baconfrukosten, som i all ärlighet avnjuts bäst i sängen, när peter är med!

waka, wakaaaa, it's time for cykelutflykt till emaus för att hämta hem kvarlämnad väska med diverse viktigheter i! och snälla ni, ät en riktig flottpizza idag, och skänk en tanke till mig som inte har råd ens med en pizzakant. lön på onsdag, skuldlistor ska brinna och jag ska köpa mascara! DEN 25:E SMÄLLER DET?!



jag, i eftermiddag, troligen. jag presenterar stolt skansenkultingar, i brist på bilderna från igår som än så länge bara lever drömmen i kameran! (kameran som genom ett under faktiskt fortfarande funkar?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0