SLEEP OTIGHT


jag har ägnat de senaste... kanske 3 timmarna (med avbrott för kakpaus, fångarna på fortet i ögonvrån och facebookhäng) till att sprätta loss, skura rent och plocka tillbaka (haha, jag jobbade efter mall, på allt utom esc-knappen och enter, typ.) alla knappar på vårat gamla tangentbord som legat nere och skräpat i flera år. det var en intressant resa, mycket blonda hårstrån, colaspill, nåt asäckligt som såg ut som en platt liten skalbagge. men nu är det gjort, och nu är det mitt, det skönaste tangentbordet på hela norra halvklotet! det ser sådär kavat och avigt och alldeles utstickande ut, kritvitt som det blev efter lite skurmedel, tillsammans med min i övrigt rätt.... svartklädda datorfamilj. men här finns ingen plats för rasism, välkommen lille kompis! :)

(bäst av allt var kanske förresten att jag inte ens kollade om det funkade innan jag började. kunde blivit en sur överraskning på upploppet.... nu är det jag, nackontet och varm oboy! let's chillit!)



kom och laga mig något äkta och ätbart, lasagne, stuvade makaroner eller PLÄTTAR!??!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0