WE KEPT THIS HAT OF BROKEN DREAMS


"jag kanske snor dina kläder och har dom på mig om dom passar mig...."

(närbildernas okrönta mästerfotografer)



"...FÖR JAG ÄR EN ZIGENARE!"


idag har jag seriöst aids i koncentrationsknölarna. malaria i fokuskörteln. obotlig kolera i sitt-still-och-gör-det-du-ska-muskeln. om jag hade klampat i målarfärg innan jag började vanka planlöst mellan datorn-sängen-kylskåpet-badrumsspegeln så skulle mina fotsteg synas varvet runt, ett par tre miljarder gånger ungefär.

nu ska jag göra att försök att trippa iväg och bli sällsynt begåvad på franska! barcelona i september och paris i vår? skolfinansierade utlandsresor, sverige sverige älskade land! :* (en tiger som skräms, vad är det som hääänt?)



igår orsakade linas kvällsbok (fortfarande bokversionen) det våldsammaste skrattet i min bokläsarkarriär. jag MÅSTE tipsa om sidan sen. det var hörselskadade hamstrar, peter och mitt skratt som inte ville sluta där i sängen. man sover gott och djupt efter skratt tror jag, jag minns inte ens att jag blev väckt när rödfärgsmannen lämnade hemmet imorse! :o







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0