ADAM HELDRIIIIIIIGNGNG!


EVERYBODY, OVERRATE ME!

WHAT'S WRONG WITH BEING OVERRATED?

Jacqueline – Overrated

jag har tvättat håret med balsam ikväll, och gått lös med borsten på trolldreadsen som levt loppan i skydd av snoddar och spännen hur länge som helst. nu är det lent, rakt, tovfritt och.. ASTRÅKIGT. vem sa att fräscht hår är glatt hår? INTE JAG IALLAFALL. :< icabesök nu, planerar eventuellt att åka dit som jag är, (dvs. barfota och badrocksklädd!) för viktigare saker än så ska jag inte köpa! imorgon är det evighetsdagen, på fredag har storebroder bjudit in sig själv på tacos och air force one! närapå värt att hålla sig hemma för. :)


Kommentarer
Postat av: agent 1

vi ska fan fixa det "hemliga" på fredag juuuuu!

2010-12-08 @ 22:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0