helt ärligt...


... vilka fan är ni som läser?!?!? ibland får jag prestationsångest blandat med en lite lätt släng av nervositet, tänk om det sitter någon därute som jag borde imponera sjukt mycket på? isåfall ligger jag ju på minussidan. :<

SKICKA ETT JULKORT FÖR JAG UNDRAR SÅÅÅ! (en kommentar går också bra, och man får gärna skriva dit en vacker kärleksdikt också! eller ett kakrecept, eller en spotifylänk!)


mini-lilla gubben på circus. det var asvarmt i tältet och alla barnen var beväpnade med epelepsiframkallande ljusstavar. kom igen, old fashion cirkus, kom igen?





Kommentarer
Postat av: karoelellina

skickar vykort

2010-12-03 @ 10:17:03
Postat av: Lisa

Fan vilka jävla krav du har, kakrecept eller kärleksdikt? Herregud! "Du är min lilla sockersöta hanna, som man inte får äta upp, fast man vill" Och ja, jag läser din blogg ;) puss

2010-12-03 @ 10:18:20
Postat av: HHhhHHehe

hej sötis :*

2010-12-03 @ 15:09:28
Postat av: 9

borde vara lag på att ha nummer på hus!!

2010-12-04 @ 01:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0