i know you have a heavy heart!


You're looking skinny like a model with your eyes all painted black
Just keep going to the bathroom, always say you'll be right back.

I KNOW THAT IT IS FREEZING, BUT I THINK WE HAVE TO WALK.

detta, mina vänner, är fint sällskap på uppesittarkvällar:

Bright Eyes – Lua





för alla gånger som vi dansat, och sjungit med fast ingen kaaan! just för dessa gånger så ska vi
klacksparka ett stadigt och läskdrickande nyår i vikbyn, lisa och jag! jag ska sedan åka hem i
rimlig tid, och befinna mig på arbaitsplatsen klockan 07.00 den 1 januari 2011. det ska bli ett sant
nöje att åka runt mellan pensionärerna och dra "hur många julklappar har du fått i år då? haaa-
haaa-haaa!" livet i en hedemora kommun-bil kan vara ganska hippt!


nu är det klippt, jag är trött i min arma kropp. jag ska ha uppesittarkväll lite till i väntan på kramsällskap, sen ska det allt sovas ända in i nyårsafton! GOD KVÄLL DAMER OCH HERRAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0