jag bara jobbar och jobbar och JOBBAR:


känner plötsligt att spontant, enormt, obotligt sug att boka shoppa loss på en
p&l-biljett och sedan gå i ide tills det är dags att använda den. fast FÖRST, ska
jag till mormor och mixtra med smörgåstårta. mitt projektarbete kan bli den bästa
minnessamlingen, jag tror jag valde rätttttt. det är så kallt att andetagen liksom fryser
innan de hinner ramla ur kroppen och jag har självklart skor som icke är gjorda för
vinterbruk. däremot har jag den tokmysigaste tröjan som inte i grunden är min, men
som jag har adopterat lite på prov! nu ska jag halka iväg igen, här nedan kan ni skåda
en söndercelebrerad 18årskatt och två partners in crime. F-A-N vad helgen svängde, kattn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0