JAG SKA BARA GÅ UT SKOLAN FÖRST, CHILLA:


dagens framtidsplan för en lycklig hanna och ett tokcharmigt hem:
få jobb på lagerhaus och vara kanonglad hela dagarna bland prickigt, randigt, rutigt, knallrosa och aprikosmjukt och fluffigt och helt vrickade tallriksserier och meningslösa-men-jag-MÅSTE-faktiskt-ha-den-teknikprylar. HUR GLAD BLIR MAN?!

http://lagerhaus.se/sortiment/ :GODISPÅSE I HEMSIDEFORM.



(jag har blivit johannes hansen-frälst och har därmed klippt av alla band som höll alla orealistiska-nu-men-kanske-inte-senare-idéer tillbaka, det var som att vrida på en kran och både hjärnkontor och anteckningsblock har jobbat övertid sen i måndags. VILL MAN SÅ KAN MAN!)

Eliza Doolittle – Pack Up

fråga till de som känner för att känna sig träffade:
när köper, var och hur köper vi alla våra julklappar? fyller vi en bil och drar? är jag ensam? har alla redan handlat sina? är jag orutinerad på julhandel? VAD KÖPER MAN TILL EN MORMOR SOM VÄGRAR ÖNSKA SIG NÅT?





Kommentarer
Postat av: Lisa

du är inte ensam om att inte vara klar med julklapparna....

2010-12-08 @ 22:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0