my former manager:


skänker en varm tanke till de gemensamma krafterna hos min moder och fader som skapade mig en lillebror, varje gång jag glömmer att jag håller på och lagar mat nere. "hannaaaaaaaa! har du koll på att plattan, ugnen och micron är på här nere?!!"

"... alltså. ja."

courtney love-dokumentär på vh1. misären flödar fritt. :< igår skrattade jag på ett golv åt att lisas & eriks köttfärs hade svischat förbi bäst-före-datum med rätt skapliga marginaler och spred mindre ljuvliga dofter kring sig. vi valde och vrakade mellan hedemora stads snabbmatsutbud, och slog oss till slut ner på mc'donalds med happy meal och vuxensallad, och allt som erbjuds däremellan. jag, lisa, johanna, louise & freja skulle gå på mysbio och se social network. klockan slår cirka halv sju. dolt nummer ringer. "hej, kan du jobba? kan du vara här.. nu?" den pengagiriga halvan av hjärnan vrålade "SJÄLVKLART! MIG KAN DU LITA PÅ!" och gav den andra halvan, mys-med-fina-vänner-begär-halvan, en rak höger. det blev jobb, och ingen bio. HOPPAS JAG KAN BLI FÖRLÅTEN INOM DE NÄRMSTA 50 ÅREN? :< (jag ska även vara dygnet-runt-jour-skjuts till louise för all framtid nu, eftersom hon var så himla snäll och panikkörde mig runt hela staden! en krok att lita på!) imorse gick jag upp OLIDLIGT tidigt, jobbade lite mer, gick hem, somnade. bakade kladdkaka, åt mackor med gräsliga mängder smör och grillkrydda. jag har hittat tillbaka till mig själv, winnn!

ja, just det ja. maten.


jag tog mingelbilder med självaste sir. väs förra helgen, splendid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0