WAVE YOUR FLAG


säkert: har jag klamrat mig fast i inställningen att vägra vara missnöjd. cpoptimism som bara kan sluta i en simpel uppåtspiral av roligheter, och ju gladare man gör sig desto gladare blir man. och gladare blir andra. och lite enklare blir det att vara ifrån. och lite roligare blir det när man får vara nära igen! hahah, jag skriver "på-plus-sidan"-listor för hand och låter det agera helig skrift, inbillar mig att det fungerar och blir faktiskt nöjdare och tacksammare.

okej... på vilken rad tappade jag dig? första? :D

kanske:
älskar min klass skolan lite. så fort skolklockan ringer (om vi skulle amerikanisera det hela lite!) så slutar ingen mitt i en mening, raffsar ihop böckerna och springer för livet. idag slutade vi efter religionen, och var man än gick efteråt så drällde det av spsp3are som satt på stolar kring "julmarknaden" och hade det mysigt, eller hängde kvar vid skåpen under sjövilda disskussioner. skola är mysigt väldigt ofta, att förneka vore att ljuga! SÅ LJUG INTE, BARN!

förhoppningsvis: är helgen väldigt flexibel, töjbar och hjälpsam på alla vis, så man kan pressa in guldkornen man vill ha med! imorgon ska jag och lisa hemlighetsmaka efter skolan, sen har johan bjudit in sig själv på tacos, (och air force 1, "där harrison ford hänger i ett snöre efter ett flygplan", mammas och johans gemensamma favorit sen sent 90-tal, fast den får dom nog se själva!) där någonstans borde vi också kunna komma iväg på lussebandy med jesper, resten av helgen ska innehålla: jobb, emelie, skoteridioti, julklappshandel, VINTERSKOHANDEL (jag och johanna åkte till nordansjö på tretimmarshålet idag för att rasta taison + soya, och converse var icke skonsamma och fotriktiga att ränna efter en snökär hund med!) och ett ganska så färdigskrivet svenskatal om jag ska röra mig i sällskapet som är helt på den nöjda sidan.

katt har körkort, jag har munsår och edde har visst klippt sig. GRATTIS till samtliga. :*



bättre person på att uttrycka glädje finns i-iiii-i-inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0