they'll be the king of hearts, and your're the queen of spades!


jag kom på mig själv idag med att tycka det är rätt mysigt på körskolan. =)
efter förra gången trodde jag att jag hade drabbats av storhetsvansinne,
då jag närapå antog att man bara kunde leka till sig den eftertraktade lilla plastlappen.
det gick sig ju inte helt enligt planerna. (inte helt enligt vägens riktning heller, hä.)
men
plötsligt känns det inte lika sådär avlägset och oändligt långt borta
med ett körkort till sommaren ändå, igen. kanske. :>



ladies and gentlemen, i give you, one republic: (applåder i mängder.)




han som sjunger är ju en kopia av
svinet som blondinen i the hills (heidi?)
är tillsammans med? jag uppmärksammade det.
och jag rynkade på näsan. :<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0