a ping-pong upon my head, SLUTA SNURRA IDIOTHJÄRNA.


men.
okej.
kära ugglestad.

'I'm weird cause I hate goodbyes'


sen första gången jag hörde den (nu något för) välspelade låten
har jag undrat, är det inte människor som 'love goodbyes'
som borde betecknas som 'weird'?
jag känner inte sådär alltför många som tycker avsked är något att hurra för.

nån borde svara och försvara,  dom kommer nog
int göra det själva. :(

jag blir snurrig i skallen, och imorn ska jag till skolan.
då kan man behöva en något lugn och sansad hjärna till hands,
även ett minne av stål för imorgon har jag fler tider än 8.45 att passa.
(och bara det brukar det ju gå bra. MMMMM. :] )


DYRYRYRYRYYRYYY.....BATMAN.

haha. godkväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men halllååå det är ju eldflugorna som tycker att man är konstig om man hatar farväl.......

2010-02-15 @ 16:54:42
Postat av: kaoshjärnan.

NOW IT ALL MAKE SENSE. :> fast. nä. tycker eldflugor om avsked? tycker dom nånting alls??!?!??

2010-02-15 @ 19:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0